Bestellen en betalen

Wanneer je een bestelling wil plaatsen bij Tonika Music B.V. loop je enkele stappen door.

Hieronder vind je een eenvoudig stappenplan zodat jij snel en gemakkelijk van je nieuwe aankoop kan genieten.

Stap 1: Artikelen in de winkelwagen plaatsen

Het toevoegen van producten aan de winkelwagen kan op twee manieren

  • Tijdens het bezoeken van productgroepen en wanneer je gebruik maakt van de zoekfunctie kan je een artikel aan je winkelwagen toevoegen door op de knop “IN WINKELWAGEN” te klikken. Het artikel wordt direct toegevoegd aan je winkelwagen. Indien je een ander aantal wil kan je dit op elk moment in je winkelwagen aanpassen door op de “+” of “-“ te klikken.
  • Wanneer je op een productpagina zit kan je de aantallen direct aanpassen door op de pijltjes omhoog en omlaag te klikken. Daarna klik je op de knop “IN WINKELWAGEN” om het artikel toe te voegen aan je winkelwagen.

Stap 2: Winkelwagen bekijken en aanpassen

Je winkelwagen kan je op ieder moment inzien door op de site rechtsboven op “WINKELWAGEN” te klikken. In je winkelwagen zie je van het product een afbeelding, de omschrijving, beschikbaarheid, stuksprijs, aantallen en het totaalbedrag. Indien je een ander aantal wil kan je dit op elk moment in je winkelwagen aanpassen door op de “+” of “-“ te klikken. Indien je een product wil verwijderen uit je winkelwagen klik je op de “x” in de kolom “Aantal”.

Stap 3: Aanmelden als klant of als gast

Je kan bij ons op twee manieren afrekenen, als klant of als gast.

  • Als je al bij ons geregistreerd staat kan je onder het kopje “ACCOUNT” op “Klik hier” klikken om te kunnen inloggen.
  • Wanneer je klant wil worden klik je op de knop “ACCOUNT AANMAKEN” en vul je hier de relevant informatie in om de registratie af te ronden.
  • Wanneer je als gast direct wil afrekenen klik je op “AFREKENEN ALS GAST”. Hierna vul je de relevante gegevens in en klik je op de knop “OPSLAAN”

Stap 4: Verzenden of afhalen in de winkel

  • Wanneer je de optie “Tonika, Afhalen in de winkel” selecteert en het artikel is op voorraad kan je deze direct nadat je de bestelling hebt geplaatst afhalen. Wanneer het artikel niet op voorraad is krijg je van ons een indicatie wanneer je het product kan verwachten.
  • Wanneer je de optie “Thuisbezorgd” selecteert wordt je bestelling de volgende dag bezorgt mits je de bestelling voor 16:00 op een werkdag plaatst en het product op voorraad is. Wanneer het artikel niet op voorraad is krijg je van ons een indicatie wanneer je het product kan verwachten.

Stap 5: Betaalmethode selecteren

Wanneer je met onze “Algemene voorwaarden” akkoord gaat komen de betaalmethode tevoorschijn. Voor zowel Nederlanders, Belgen en internationale klanten hebben we een groot aantal betaalmogelijkheden. Door op deze zin te klikken krijg je een beknopte omschrijving van de diverse betaalmogelijkheden.

Stap 6: Bestelling afronden

Wanneer je een betaalmethode hebt geselecteerd zie je een pagina verschrijven waarop vermeld staat welke betaalmethode je hebt gekozen en het totaalbedrag van de bestelling. Wanneer je hier op “Kopen” klikt word je doorgestuurd naar de betaalpagina van de door jou geselecteerde betaalmethode.
Verkeerde betaalmethode geselecteerd? Klik op “Andere betaalmethode” om de juiste te selecteren.
Mocht je nog artikelen willen wijzigen of toevoegen dan kan je bovenin teruggaan naar je winkelwagen of de productgroepen.

Succes!

Wanneer je deze stappen bent doorlopen heb je succesvol een bestelling bij ons geplaatst. Gefeliciteerd met je aanwinst!
Is er onverhoopt toch iets misgegaan of wil je meer informatie over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice op info@tonika.nl of 050-3120437