Klachten

 

Heb je om wat voor reden dan ook een klacht over een dienst of product van Tonika Music? Om deze klacht zo goed mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om ons te emailen via info@tonika.nl. Geef ons een zo duidelijk mogelijke omschrijving van je klacht en geef ons je naam en de manier waarop we contact met je kunnen opnemen. We zullen altijd inhoudelijk binnen 14 dagen reageren.

 

Geschillencommissie Thuiswinkel

In geval wij de klacht/geschil zelf niet kunnen oplossen, dan kun je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel. Via hun website kun je hulp vragen bij het afhandelen van het geschil https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen.

Ook kun je bij een klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Akkoord

Tonika Music gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek.
Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers.