Levering

Uw bestelling wordt in de meeste gevallen binnen een paar uur in behandeling genomen en dezelfde dag nog afgehandeld. Uw bestelling wordt verzameld in ons eigen magazijn door onze medewerkers. Bij alle bestellingen die bij ons binnenkomen is persoonlijke controle van toepassing. We laten u dus bijvoorbeeld niet zomaar met een gitaar en een niet bijpassende koffer zitten. We nemen contact met u op indien er aandachtspunten zijn.

Vervolgens wordt uw bestelling veilig en wel ingepakt. Dit gebeurt altijd met uiterste zorg voor uw producten. Uiteindelijk wordt uw bestelling als geheel pakket aangeboden aan de vervoerder (meestal PostNL) en zorgen zij er voor dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft. In de meeste gevallen duurt het gehele proces van het plaatsen van de bestelling tot het in huis hebben van uw nieuwe aankoop minder dan 1 dag.

 

Heb je je bestelling op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst en is alles voorradig, dan verzenden wij het diezelfde dag nog. Bij 'vooraf betaling door middel van het betalen van de factuur', gaat deze termijn vanzelfsprekend in nadat de betaling bij ons is binnengekomen en verwerkt.

 

Zijn een of meer producten uit je bestelling niet voorradig? Dan krijg je hier een melding van en brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte van de levertijd. Vaak sturen we de reeds voorradige artikelen alvast naar je op en worden de niet voorradige artikelen gratis nageleverd.

 

Wij werken samen met PostNL en UPS om het transport op een efficiënte, goedkope en veilige manier te realiseren. Bij pakketverzendingen krijg je altijd de Track & Trace gegevens om je zending te volgen.

  

U kunt bij ons uw oude apparaat inleveren.


Akkoord

Tonika Music gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek.
Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers.